Pisang Goreng Panas!!

Saturday, November 5, 2011

Freebies : Header Bear & Bintang [ 700 X 400 ]

assalamualaikum. spe nak header free? angkat mouse masing2. haha. ni ade header yg baru je buat tadi. simple je. ade 5 warna. pilih la yang mane korang suke. saiz 700 X 400. pastikan saiz header korang same ngn saiz header ni tau. klau nak tukar saiz header, bace ni : klik
klau rase nak tempah, tempah la. nanti tuan blog buatkan yg kiut miut untuk korg ok. hehe. pastikan korang save dulu header tu ok. takot2 link tu burn / expired pulak. susah nanti. lepas save tu, upload macam biase. tak kan nak tukar header pun nk kene buat tutor. ^^ semua ni transparent ye.



http://img407.imageshack.us/img407/197/header5.png

  
http://img849.imageshack.us/img849/282/header4g.png


http://img40.imageshack.us/img40/1697/header3e.png



 http://img846.imageshack.us/img846/4390/header2m.png


 http://img62.imageshack.us/img62/8546/header1uv.png

6 comment(s) & talk(s) :

Cik Gee said...

singgah cini dari en.google.. :) cute header!

BCJ said...

amik 1..:)

Anonymous said...

camne nak tukar ayat 'blog ku story ku' 2 lpas saye amek 1? kalau nak guna ayat sndiri bleh??? hehehe...

Khairul Anwar said...

@Tanpa Nama sori la. tak boleh tuka. sbb ni dlm format gambar. :D

Khairul Anwar said...

@BCJ
sila lah. :D

Nurul Syahirah Ezzaty said...

amik satu

Post a Comment

Followers